Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Ψηφιακές Γειτονιές 2014: Παράκληση!!

Το επόμενο διήμερο θα γίνει το πολυαναμενόμενο event των φίλων του blogging: Ψηφιακές Γειτονιές!

Όταν διάβασα για αυτό, πριν ακόμη ξεκινήσω επίσημα το δικό μου blog το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό ήταν: "Θέλω να πάω!"  Άκουσα για όλες εκείνες τις ομιλίες που θα γίνουν , ένας οδηγός για όσους θέλουν να ξεκινήσουν ή πρωτοξεκίνησαν, και ήθελα πάρα πολύ να βρεθώ στη πρώτη σειρά σαν φυτούκλα, με ένα σημειωματάριο στο ένα χέρι και ένα στυλό στο άλλο και να γράφω μανιωδώς ότι ακούσω, μέχρι και το παραμικρό κόμμα.
Θέλω να πάω στην ομιλία για τη φωτογραφία... Λατρεύω τη φωτογραφία, στο Λύκειο να φανταστείς, μέχρι που σκέφτηκα να σπουδάσω Φωτογραφία... Η λογική επικράτησε, και τώρα αρκούμαι να φωτογραφίζω με τη "γριούλα" μου τα παιδάκια μου και ...ότι κάτσει!


Μου άρεσε πολύ που θα μπορέσω να συμμετάσχω τουλάχιστον σε ένα μικρό κομμάτι αυτής της εκδήλωσης στέλνοντας μια πολύτιμη για εμένα φωτογραφία στο βίντεο που θα δημιουργήσουν με τίτλο "Η ζωή ξαναγεννιέται: Μέσα από τα μάτια ενός blogger". Είναι μια φωτογραφία που έχω τραβήξει σε καλοκαιρινές διακοπές μια στιγμή που χαλάρωνα κάτω από τον ήλιο ενώ έβλεπα τους άντρες της ζωής μου να κάθονται στην ακρογιαλιά και να απολαμβάνουν την "αντρική" παρέα. Την έχω συμπεριλάβει και στο header του blog. Την έχω πάντα σε μια γωνία του μυαλού μου και όποτε τη βλέπω αισθάνομαι μια αγαλλίαση γιατί τι θα ήμασταν χωρίς την αγαπημένη μας οικογένεια;


Μπορώ τουλάχιστον να παρακαλέσω κάτι και αν κάποιου το πάρει το μάτι του ας το σκεφτεί: Τα εργαστήρια θα τα βγάλετε στο You Tube ; Please...
Σκεφτείτε πόσος κόσμος θα ήθελε να βρεθεί εκεί αλλά μένει στην επαρχία; (Οι καιροί χαλεποί και το εισόδημα λιγοστό!) Αλλά και εδώ στην Αθήνα, όσοι δεν μπορέσουν να παραβρεθούν τι να κάνουν; Θα ήταν πολύ ωραίο αν μας επιτρέψετε να είμαστε μέρος αυτού του ωραίου διημέρου μέσα από τα βίντεο που θα ανεβάσετε ! 

Αν πάλι δε μπορέσετε να το κάνετε, τα βίντεο των εργαστηρίων θα άξιζαν να  δημοσιευθούν και επί πληρωμή! (Μιλάω εγώ η απελπισμένη!) Γιατί θα ήθελα πολύ να έπαιρνα μέρος σε εκείνο με τη Φωτογραφία και τη Δημιουργική Γραφή! (Αυτό για όσους τύχει να το διαβάσουν ε;)

Έπρεπε να είναι αυτό το διήμερο... Χάθηκε να ήταν την επόμενη εβδομάδα;

Λοιπόν ας συσπειρωθούμε όλοι εμείς που δε μπορούμε να πάμε (Ελπίζω να μην είμαι η μόνη!) και να υποβάλλουμε το αίτημα μας: Βίντεο για κάθε εργαστήριο και εκδήλωση των Ψηφιακών Γειτονιών 2014!

Αυτά για σήμερα! Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα!

4 σχόλια:

  1. Δεσποινάκι μου, κι εγώ την πρόσεξα την φωτογραφία σου από πριν. Είναι καταπληκτική και ναι, η οικογένεια είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και οι άντρες σου είναι θησαυροί. Πολλά γλυκά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχομαι οτι καλυτερο! καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική καλώς σε βρήκα και εγώ! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.