Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Παίζοντας με τις νότες!



Λατρεύω τη μουσική. Ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος να χαλαρώσω και να ταξιδέψω, να συγκινηθώ και να δακρύσω... Αν και δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη μουσική , μου άρεσε πάντα η αναπαράσταση της μουσικής, το πεντάγραμμο, οι νότες, οι παρτιτούρες με αγαπημένο όλων το κλειδί του Σολ!
Η ... μανία μου αυτή παγιώθηκε όταν η ζωή τα έφερε ώστε να γίνω σύζυγος μουσικού! Έτσι εκτός από τη φωτογραφία του αντρούλη μου σε περίοπτη θέση να παίζει τη κιθάρα του έχω προσθέσει σε διάφορα σημεία του σπιτιού μουσικές πινελιές!




Βοηθό σε αυτό είχα το ΙΚΕΑ!  Εκεί βρήκα ύφασμα με μουσικές νότες (το οποίο πρέπει να έχει καταργηθεί πια) καθώς και πιατέλες με το ίδιο μοτίβο. Το ύφασμα το χρησιμοποίησα μέσα σε τρεις ίδιες μαύρες κορνίζες τοποθετώντας το διαγώνια μέσα στο πλαίσιο και τις έβαλα και τις τρεις πάνω από το τζάκι μας.



Οι πιατέλες είναι από τις αγαπημένες μου και τις χρησιμοποιώ σε κάθε ευκαιρία. Μου ανεβάζει τη διάθεση και μόνο που τις βλέπω! Σκέφτηκα λοιπόν να του βρω ταίρι. Αποφάσισα να ντύσω με κάποιες παρτιτούρες αρχαιοτάτων χρόνων του Βασίλη  ένα άδειο μπουκάλι κρασιού και για να το κάνω αυτό χρησιμοποίησα τη παλιά γνωστή μέθοδο με την ατλακόλ. 

Διέλυσα σε ένα ποτήρι νερού μια κουταλιά της σούπας ατλακόλ και ανακάτεψα το μείγμα καλά για να ομογενοποιηθεί. Στη συνέχεια έριξα λίγο από αυτό σε ένα ανοιχτό δοχείο στο οποίο βούτηξα τις λωρίδες της παρτιτούρας που είχα πριν κόψει. Με αυτές τις λωρίδες παρτιτούρας έντυσα το μπουκάλι.  Το άφησα τη νύχτα να στεγνώσει και το πρωί ήταν έτοιμο!
Η αλήθεια είναι ότι έχει περάσει καιρός που το έχω κάνει αλλά αισθανόμουν ότι ο κύκλος της παρτιτούρας δεν είχε κλείσει ακόμη. Ήθελε κάτι ακόμη για να ολοκληρωθεί το σετάκι...
Και βρήκα τελικά τι ήταν. Αποφάσισα να ντύσω ένα κουτί παπουτσιών των παιδιών  που τριγύρναγε από εδώ και από εκεί χωρίς να έχει βρει τη θέση του μέσα στο σπίτι. Διάλεξα τις παρτιτούρες που μου άρεσαν οπτικά. Για όσους μπουν στο πειρασμό να τις διαβάσουν να ενημερώσω ότι τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν παραδοσιακά και λαϊκά τραγούδια. (Ωραίες παρτιτούρες διάλεξες! λέει ο αντρούλης μου...)



Με το ίδιο μείγμα της ατλακόλ λοιπόν βούτηξα τις παρτιτούρες και έντυσα το κουτί . Την επόμενη μέρα, για να ενισχύσω την ανθεκτικότητά του (γιατί στα χέρια των παιδιών που αναπόφευκτα θα καταλήξει δε βλέπω να είναι πολλές οι μέρες του...) έβαλα στις γωνίες του μαύρη μονωτική ταινία που ταιριάζει ωραία στο ασπρόμαυρο χρώμα του πενταγράμμου. Αυτό ήταν! Σκέφτηκα να το περάσω και με διαφανές βερνίκι αλλά δεν είχα και ήμουν πολύ ανυπόμονη για να περιμένω να πάρω. Φοβόμουν ότι ίσως δεν αντέξει η παρτιτούρα  και διαβρωθεί με τόση ταλαιπωρία. Εάν κάποια φίλη αναγνώστρια έχει δοκιμάσει το διάφανο βερνίκι θα χαρώ να μάθω τα αποτελέσματα!


Κλείνοντας σας αφιερώνω ένα ωραίο μουσικό κομμάτι κιθάρας που με αγγίζει...

Υ.Γ. Σήμερα έστειλα μια αίτηση για δουλειά! Ευχηθείτε μου καλή τύχη! Ξέρετε τι λένε όταν πολλοί άνθρωποι εύχονται το ίδιο πράγμα γίνεται πραγματικότητα!

Τώρα γιατί είμαστε βουτηγμένοι μέχρι το λαιμό στη κρίση αφού όλοι θέλουμε το αντίθετο... αυτό είναι άλλο πράγμα!




17 σχόλια:

  1. Μα τι ωραια ιδεα και ποσο ομορφα εγιναν τα πραγματακια που εφτιαξες!
    Καλη επιτυχια για την δουλεια !
    :)

    * Το τραγουδακι πρωτη φορα το ακουσα και μου προκαλεσε συγκινηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία, το τραγούδι είναι νεα ανακάλυψη και για εμένα αλλά δε μπορώ να σταματήσω να το ακούω!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος9/4/14, 5:40 μ.μ.

    Καλησπέρα Δέσποινα!
    Υπέροχο και δημιουργικό το post σου. Κάτι τέτοιες κατασκευές μου αρέσουν και εμένα και όλο ψάχνομαι. Μάντεψε λοιπόν; Πριν από λίγο καιρό χρησιμοποίησα και εγώ διάφανο βερνίκι. Αρχικά, το χρησιμοποίησα για μια μετατροπή που έκανα σε ένα παλιό γραφείο. Βασικά του άλλαξα χρώμα και "τα φώτα" γενικότερα και τώρα πια είναι το καινούριο γραφείο του γιου μου. Μετά το δοκίμασα και σε κάτι μπουκάλια που είχα ζωγραφίσει. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό γιατί εκτός του ότι έδωσε λάμψη στα αντικείμενα, μπορώ άφοβα να τα καθαρίσω. Αν χρειαστείς περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε :)
    Καλές δημιουργίες και καλή τύχη στο θέμα της εργασίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Εχω περάσει απο το blog σου και είναι πολύ φιλόξενο! Είδα και το γραφείο που μου γράφεις! Τέτοιες δραστικές αλλαγές δεν έχω επιχειρήσει αλλά τις έχω ζηλέψει!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία γλυκιά μου, μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!!
    Όσο για τη μουσική......κι εγώ ως μαμά ενός γιου μουσικού/κιθαρίστα (!) σε καταλαβαίνω απόλυτα Πολλά γλυκά φιλιά και ενημέρωσε μας για τη δουλειά, οκ;;; (ρε, που φτάσαμε, την τύχη μου μέσα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα έχουμε πολλά κοινά εμείς οι δύο! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, έφαγα ενα ολόκληρο βράδυ να μεταφράζω βιογραφικά και συνοδευτικές επιστολές!
      "ρε, που φτάσαμε, την τύχη μου μέσα..."
      Συμφωνώ και επαυξάνω!

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραία ανάρτηση! και εγω που ήθελα παρτιτούρες έψαχνα να τυπώσω από το διαδίκτυο.. και το κουτί δεν φαίνεται καν οτι δεν ηταν εξ αρχης ετσι! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαστε κοντά να σου' δινα μερικές! Αν χρειάζεσαι άλλα πες μου να σου σκανάρω! Το κουτί άμα του περάσω ενα χέρι διαφανές βερνίκι θα είναι πολύ καλυτερο πιστεύω!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Καταρχήν καλή τύχη στην αίτηση να έχεις !
    Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου.
    Το βερνίκι που χρησιμοποιώ εγώ στο ντεκουπάζ και ανθεκτικό είναι και δεν διαβρώνει τις επιφάνειες μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ Αριστέα μου,
    μακάρι να έχω θετική απάντηση! Ανυπομονώ να δοκιμάσω και το βερνίκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Είχα φτιάξει κ εγώ κάτι αντίστοιχο με παρτιτούρες και το μόνο που είχα βάλει απάνω extra ατλακολ αραιωμένη! Πήρα λοιπόν χρήσιμες συμβουλές από τις πιο έμπειρες τις παρέας!!
    (έρχομαι από το ink party του Ctaftaholic)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εμένα μου αρέσουν οι παρτιτούρες καθώς κάποτε έπαιζα πιάνο...
    Αλήθεια τι έγινε με την δουλειά; είχες καμία απάντηση;
    Από το λινκ πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ήξερα Δέσποινα ότι ασχολείσαι και με τη χειροτεχνία! Πολλά ταλέντα βλέπω, μπράβο! πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες ! Κι εγώ αγαπώ η μουσική και τις νότες! (το μικρόβιο το έχω κολλήσει από τότε που τραγουδούσα σε χορωδίες ή σόλο εμφανίσεις (χαχα) στις σχολικές γιορτές. Ψωνάρα παιδί μου! Αφού σκέφτομαι να ξεκινήσω μαθήματα φωνητικής-ορθοφωνίας...άστα!) Τέλος πάντων, κλείνω την παρένθεση και πάω να φάω ζεστό φαγάκι... ήρθα από το πάρτι της Αθηνάς φυσικά! σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μας αρέσει μας κάνει πιο ευτυχισμενους Μαρία μου, αν σ'ρέσει πιάστο απ'τα μαλλιά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ πολύ ωραία όλα όσα έφτιαξες! Έχω μία φίλη που λατρεύει τη μουσική και μου τη θύμισες!
    Ζήλεψα την πιατέλα, θα την πω την αμαρτία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.