Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Είναι όμορφο να έχεις αδέρφια!



Ξεκίνησα την ανάρτηση αυτή θέλοντας να γράψω για κάτι όμορφο.

Περνώντας μια μια τις φωτογραφίες στο κινητό μου, έχοντας σκοπό να διαλέξω μια από τις τόσες ομορφιές που κατάφερα να απαθανατίσω τώρα που η Φύση είναι στις καλές της, στάθηκα σε αυτή τη συγκεκριμένη.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη ομορφιά για εμένα.
Οσο και αν ακούγεται κλισέ, αυτή είναι η δική μου αλήθεια.

Είναι ωραίο να έχεις αδέρφια.

Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί με το ταίρι μου, ιδίως εκείνες τις στιγμές σαν αυτή εδώ που παίζουν εναρμονισμένα και είναι σκέτη ζωγραφιά, 
τι θα έκαναν εαν δεν είχαν ο ένας τον άλλο;


Πως θα κατάφερναν να γεμίζουν τις ώρες τους, δίχως να έχουν έναν του είδους τους για να συννενοούνται;

Δε θα ισχυριστώ οτι καταλαβαίνω απόλυτα τη γλώσσα τους, ούτε οτι μου είναι πάντα εύκολο να τα ακολουθώ στις περιπέτειες τους, ή στα παιχνίδια που παίζουν με τόση όρεξη.
Ούτε βέβαια έχω τη δύναμη να εναλάσσω με τόση ευκολία τους καυγάδες και τις συμφιλιώσεις τους.
Είμαι μεγάλη. Εαν είχα ποτέ αυτή την ικανότητα , πλέον δε τη διαθέτω.

Για του λόγου το αληθές, ο Αλέξης , κάποια στιγμή που ο Θάνος δήλωσε οτι δε θα έρθει σε μια βόλτα μας, είπε με παράπονο:

"Μα εγω δε θέλω να έρθω χωρίς το Θάνο! Τι θα κάνω μόνο μαζί σας;"

Είναι όμορφο να έχεις αδέρφια.

Αν είναι κάτι που μου λείπει τώρα από τη ζωή μου, είναι να έχω τις αδερφές μου κοντά μου.
Ναι, θα ήθελα και τους γονείς μου, αλλά οι αδερφές μου, μου λείπουν τόσο πολύ!

Ηταν η συντροφιά μου όσο μεγάλωνα.
Με ενέπνευσαν, και τις ενέπνευσα κι εγώ με τη σειρά μου.
Τις θαυμάζω και τις τρεις ξεχωριστά  και χαίρομαι τόσο πολύ που είχα την τυχη να μεγαλώσω κοντά τους!

Εύχομαι και ελπίζω τα αγόρια μας να έχουν αυτό το δέσιμο μεταξύ τους που έχω κι εγώ με τις αδερφές μου.
Γιατί ... η ζωή είναι πολύ μικρή για να την περνάμε χωρίς αδέρφια!


Κλείνω με ακόμη μια όμορφη στιγμή.

Η ανάρτηση αυτή είναι η συμμετοχή μου στο Life Images της Μαρίας από το mytripssonblog.

15 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραίο να βλέπεις τα παιδιά σου πιασμένα χέρι χέρι να προχωρούν στη ζωή. Να τα χαίρεσαι!
    Με τις αδελφές σου είστε σαν ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως είμαστε τυχεροί όσοι μεγαλώσαμε με αδέλφια, είναι άλλη αίσθηση!
    Κι εσύ που είχες τρεις αδελφές!! Πάντα ήθελα και μία αδελφή επειδή με τον αδελφό μου δε μπορούσα να μοιραστώ τα πάντα. :)
    Να τα χαίρεσαι τα μικράκια σου!! Και γιατί παρακαλώ είσαι μεγάλη; Ό,τι είσαι στην ψυχή σου μετράει.. Άφησε τα να σου δείξουν τον κόσμο τους και δεν χρειάζεται πάντα να καταλαβαίνεις.. αρκεί να νιώθεις! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΥΓ: Ξέχασα, έχω αλλάξει χώρο.. Πλέον θα με βρίσκεις εδώ: http://just-k-world.blogspot.gr/

      Διαγραφή
  3. Και πραγματικά μοιράστηκες κάτι πανέμορφο!!
    Για όσους έχουμε αδέρφια μας είναι δύσκολο να σκεφτούμε τη ζωή αλλιώς...και είναι σπουδαίο πράγμα να ξέρεις πως ό, τι κι αν γίνει, θα υπάρχει ένας άνθρωπος (στη δική μου περίπτωση, γιατί μια αδερφή έχω), που με γνωρίζει από πάντα και θα με αγαπάει με όλα μου τα κουσούρια!
    Και τα παιδιά μου είναι "αδερφωμένα" ως εκεί που δεν πάει άλλο...
    Βέβαια, επειδή πολλές φίλες μου έχουν μοναχοπαίδια, μπορώ να πω πως κι αυτά καλά περνάνε, γιατί δεν τους λείπουν οι παρέες...
    Της καλύτερής μου φίλης π.χ. ο μοναχογιός είναι ένα παιδί ευτυχισμένο και χαρούμενο και τον λατρεύω γιατί είναι υπέροχος!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες εικόνες και τα παιδιά σου και οι αδελφές σου !!!
      Ναι, πράγματι είναι ευτυχία να έχεις αδέλφια !!!!
      Να τους χαίρεσαι όλους !!
      Καλή εβδομάδα !!!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ πόσο συμφωνώ! Την αδερφή μου δεν την αλλάζω με τίποτα! Και γι'αυτό το λόγο έκανα και δεύτερο παιδί! Υπέροχες και οι δυο φωτο!

    Φιλιά,

    Βάσω η μαμά πρωτάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς είναι όπως τα γράφεις. Χαζεύω κι εγώ τις κόρες μου προσπαθώντας να καταλάβω τους κώδικες μα είναι τόσο "δικοί τους" που νομίζω πως δεν θα τα καταφέρω ποτέ! Είναι υπέροχο να έχεις αδέρφια...το ξέρω κι εγώ από πρώτο χέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρία αδέρφια έχω και με κάθε ένα από αυτά έχω χτίσει και μια διαφορετική, μοναδική σκέψη. Και τώρα που βλέπω τα αγόρια μου να καλλιεργούν την δική τους σχέση, θεωρώ ότι είναι το καλύτερο δώρο που τους έχω κάνει μέχρι σήμερα: να έχουν ο ένας τον άλλο. Με συγκίνησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο όμορφη φωτό η τελευταία!
    Πάντα έτσι να είστε Δέσποινα!
    Και ναι, είναι υπέροχο να έχεις αδέρφια...
    Μία την έχω εγώ και ευτυχώς που την έχω!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα αγαπημένες, Δεσποινάκι! Κσι γερά τ' αγόρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι υπεροχο να εχεις αδερφια, ειναι το καλυτερο δωρο που μπορεις να κανεις σε ενα παιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πολύ όμορφο να έχεις αδέρφια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά σκέφτομαι κι εγώ για τα μικρά μου, μιας και δεν ξέρω πως είναι να έχεις αδέρφια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεσποινάκι ομορφο σαν μοναχοπαίδι που είμαι δε θα μπορουσα να συμφωνήσω περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μέσα από την καρδιά μου σας ευχαριστώ μετά από ένα χρόνο που με τιμήσετε με την επίσκεψη σας!
    Μα πως είναι δυνατόν, να μην έχω καταλάβει ότι ήμουν τόσο ασυνεπής απέναντι σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.