Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Ανοιξιάτικες αναμνήσεις σε μια γειτονιά...




Θυμάσαι τότε ;
Τότε που ήσουν παιδί και η άνοιξη υπήρχε στη καρδιά σου ζωντανή;
Τότε που έπαιρνες το ποδήλατο και έφευγες ρουφώντας τα αρώματα της; 

Θυμάσαι τότε ;
Που η Ρίτα η περιπτερού στη γωνία σας μάλωνε κάθε φορά που παίζατε στο πάρκο  
ξεκαρδιζόμενοι στα γέλια;
Τα τριαντάφυλλα που την κρατούσαν ασφαλή στο μοναχικό της πύργο 
αφήνονταν πρόθυμα στα παιδικά σας  δάχτυλα
Πρόθυμα να ξεφύγουν από τη καταθλιπτική της καταπίεση και την άρνηση
 να προσφέρει γύρω της χαρά


Θυμάσαι τότε;
Που άνθιζαν οι κορομηλιές σαν  άσπρες νυφούλες σε πράσινα κλαδιά 
και οι μέλισσες να τις στολίζουν για ταξίδι;
Μοσχοβολούσε ο τόπος απο δαύτες , αν και για λίγο μοναχά.
Λυπόσουνα -θυμάσαι;- να κόψεις τα κλαδιά της,
κρίμα να κόψεις απότομα-έλεγες - το νήμα της ζωής τους.

Θυμάσαι όμως καλά τους καρπούς της πως αγαπούσες 
πράσινοι και τραγανοί με λίγο αλατάκι 
ποτέ δε γέμιζε ώριμους καρπούς εκείνο το δεντράκι.

Θυμάσαι την μητέρα σου παρέα με τη κυρία Ειρήνη
μόνιμα με ένα πλεκτό στο χέρι και οι δυο 
(την προίκα σου να υφαίνει- αυτήν  που χρόνια τώρα
στην αποθήκη μένει)
πληροφορίες να ανταλλάσσουν και να φωνάζει όλο έγνοια
 "φτάνει πια θα σας πονέσει η κοιλιά!"
κι εσένα σου ακούγονταν αστεία όλα αυτά.

Θυμάσαι τότε;
Που ήξερες πως να πετάς; 
Ανέβαινες στη κούνια και άφηνες τον αέρα να σου πάρει τα μαλλιά 
παρέα με λίγα δάκρυα αγκαλιά;
ή τότε που σε νανούριζε το απαλό της λίκνισμα
 και σε συντρόφευε στις ταξιδιάρικες σκέψεις σου;

Θυμάσαι τότε; 
Που αγκάλιαζες την κλαίουσα ιτιά;
Κι εκείνη έσκυβε να σου φιλήσει τα μαλλιά;
Θυμάσαι τα βιβλία που διάβαζες εκεί 
κι εκείνη να αγναντεύει τη σκυφτή σου μορφή;

Θυμάσαι... τότε
στη παιδική σου γειτονιά;



Η σημερινή ανάρτηση είναι 3 σε 1!

Η φωτογραφία είναι από μια κορομηλιά στη τωρινή μου γειτονιά. Αλλά μου θυμίζει τόσα από τη παιδική μου γειτονιά! Ήταν η συμμετοχή μου στο Φωτογραφίζειν της Μαρίας από το Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά. Ευχαριστώ όσους ψήφισαν τη φωτογραφία μου ανάμεσα σε τόσες εκλεκτές επιλογές!

Είναι επίσης η συμμετοχή μου στο ανοιξιάτικο δρώμενο της Αριστέας από το Η ζωή είναι ωραία. Γιατί είναι γεμάτες άνοιξη αυτές οι παιδικές μου αναμνήσεις.

Τέλος , είναι η συμμετοχή μου στο δρώμενο της αγαπητής Πέτρας "Μια φορά μια γειτονιά". Μπορεί βέβαια να μη μάθατε πολλά για τη παιδική μου γειτονιά, αλλά μάθατε πως τη θυμάμαι!

Να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο!

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δέσποινα!!!
    Λάτρεψα το 3 σε 1 σου!!!
    Υπέροχη ανάρτηση και πλέξιμο των δρώμενων!
    Είσαι φοβερή!
    Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δέσποινα!! Ωραία σκέψη το 3 σε 1...
    Απόλαυσα τις διαδρομές σου σε παρελθόν και παρόν!!! 🌹
    Φιλιά πολλά 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω κάποια στιγμή να μας μιλήσεις γι'αυτήν! Υπέροχες αναμνήσεις Δέσποινα! Πόσο διαφορετικά νιώθαμε τον ερχομό της Άνοιξης, αλλά κι όλων των υπόλοιπων εποχών...τότε που είμαστε παιδιά, στο χωριό! Τέτοιον καιρό, τότε που ήμουν παιδί, τρέχαμε στις βουνοπλαγιές και μαζεύαμε παπαρούνες, ανεμώνες κι άλλα άγρια λουλούδια! Κάναμε πικ-νικ στο γρασίδι και χαιρόμαστε την ανεμελιά, την αθωότητα της παιδικής ηλικίας! Τι μου θύμησες...σ'ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. You took me back there! Ωραία χρόνια. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφες αναμνησεις!πωπω!κορομηλα!φρεσκα ζουμερα ολοδροσα!!! Ποσο πισω με πηγες! Φιλια Δεσποινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανεμορφες αναμνησεις!πωπω!κορομηλα!φρεσκα ζουμερα ολοδροσα!!! Ποσο πισω με πηγες! Φιλια Δεσποινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την απόλαυσα την ανοιξιάτικη γειτονιά που μας "φωτογράφισες"!
    Όλα τα θυμάμαι..μπορεί να αλλάζουν κάποιες λεπτομέρειες, αλλά τα σημαντικά είναι τόσο ίδια!!
    Συγχαρητήρια και για τη συμμετοχή σου στο Φωτογραφίζειν!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεσποινάκι, ωραία η 3 σε 1 ανάρτησή σου!!!
    Καλό Σ/Κ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νοσταλγικό πολύ.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή. Μου άρεσε πολύ!
    Πάμε για τον επόμενο διαγωνισμό!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει, τι να πω; Την βρήκα υπέροχα πλεγμένη την σύνθετη ανάρτηση σου και σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για το δώρο που μου έκανες.. Το οποίο δώρο, παρά λίγο και θα το έχανα, αφού δεν με ενημέρωσες για τούτη την ανάρτηση και την ανακάλυψα όλως τυχαίως ευτυχώς! Πολλά φιλιά, καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ και ένα χρόνο έχει πιάσει αράχνες το σπιτάκι μου... Και δεν έχω δείξει τον απαιτούμενο σεβασμό στους επισκέπτες μου!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.