Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Και να ο κόσμος σείστηκε...

                

 Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, που έδυ σου το κάλλος;
Θυσία ιερή για όλη την ανθρωπότητα , απόδειξη αγάπης , να δώσεις τον Υιό σου...



Τα αγκάθια τους σε πλήγωσαν , εκύλησε το αίμα
σαν δάκρυ κόκκινο 
στα θλιμμένα μάτια...


Η Φύση κλαίει γοερά για το πικρό χαμό σου...



Σταγόνες πέφτουν της βροχής
σαν προσφορά για Σένα...


Το βλέμμα πέφτει χαμηλά
μεγάλη η προδοσία...


Και να βροντή ακούστηκε και σείστηκε ο κόσμος
(Αυτή  τη στιγμή που γράφω, 15:32 μ.μ.)



Τα κρίνα για Σε δακρύσανε τον πόνο τους εκδηλώνουν


Κλαίει και η ανθρωπότητα για το πικρό χαμό σου...


Με ελπίδα περιμένουμε την Αναστάσιμη ώρα
 που ο Θάνατος θα νικηθεί στο υπόγειο βασίλειό του
και περιμένουμε Ιησού παντού τον ερχομό σου...


Γιορτάζοντας στα κόκκινα τη νίκη τη μεγάλη...
Καλή Ανάσταση!
Καλό Πάσχα!



14 σχόλια:

  1. Πάντως κι εδώ βροντάει ο τόπος... Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Δεσποινάκι μου Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο Δεσποινα! Πραγματι η Ανασταση ειναι η πιο μεγαλη νικη! Καλη Ανασταση! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί υπέροχες εικόνες! Πόσο όμορφη ανάρτηση!
    Καλό Πάσχα, κορίτσι μου! Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις, όπως ακριβώς το έχεις φανταστεί!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλη μου για τις γλυκές σου ευχές! Ξέρω οτι δε θα είναι οπως το έχω φανταστεί δυστυχώς, και φέτος στερούμαι και της κατάλληλης θετικής ενέργειας αλλά θα το παλέψω!
      Ευχομαι σε εσένα ακόμη καλυτερα απ'ότι έχεις φανταστεί!

      Διαγραφή
  4. Τι υπεροχη και συγκινητικη αναρτηση ...
    Καλο Πασχα Δεσποινακι γεματο χαρες!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εύχομαι σε εσένα και στον καθένα μια ημέρα του Πάσχα γεμάτη καλή διάθεση και καλή καρδιά! Και ανθρώπους που να μας αγαπάνε... ακόμη και αν δεν είναι δίπλα μας πολλοί απ'οσους θα θέλαμε να μας συντροφεύουν...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση Δεσποινάκι μου γλυκό!
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου τις ευχές μου και την αγάπη μου!
      Καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  6. Καλό Πάσχα! Δυστυχως ο καιρός δεν είναι σύμμαχος, αλλά δεν πτοούμαστε ;)

    fetoula.blogspot.gr
    mononai.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή καρδιά να έχουμε κι όλα καλά θα πάνε!
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.