Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Διακοπές... Στιγμές... Παντοτινές...


Πως μ'αρέσουν τα ταξίδια
διακοπές με τα παιδιά
εκεί που ξεχνώ τα μή και όχι
μόνο να περνούν καλά!
Δε με νοιάζει το πλακάκι 
αν θα είναι καθαρό
πάτα αγάπη μου με άμμο
δε το καθαρίζω εγώ!

Μη σε νοιάζουν οι λεκέδες 
απ'τα τόσα τα γλυκά
θα τα πλύνει η μανούλα
σαν γυρίσουμε μετά.
Πάμε αστέρια μου  παραλία
για τρελό κυνηγητό
με κουβάδες για μπουγιέλο
ξέρω πως δε θα νικήσω εγώ!
Χτίστε στην άμμο τη χρυσή
ως τον ουρανό τα κάστρα
σκαρφαλώστε με τη φαντασία 
ως τα πιο μακρινά  άστρα!
Πάμε για εξερευνήσεις
λίγο ακόμα πιο βαθιά
κι αν δε φτάνετε ως κάτω
θα φωνάξουμε το μπαμπά!
Να ανέβουμε στο στρώμα 
το μεγάλο το φουστωτό
να μαλώνουμε ποιός θα ανέβει
πρώτα εσείς μετά εγώ!
Να'ρχεται το απογευματάκι 
στη ξαπλώστρα χαλαρά
να χαζεύω με περηφάνια 
τα αντράκια μου αγκαλιά...
Να σας βλέπω Παναγιά μου
να παίζετε με ενθουσιασμό
και να ρωτάω τι έκανα Θεέ μου
για να σας αξίζω εγώ...


Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο Link Party του Mama's 'n' Papa's.

17 σχόλια:

  1. αχου!!!!τι υπέροχο ποιηματάκι!!!πολύ γλυκό και δροσερό!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το καλοκαιρινό σου ποίημα, Δέσποινα! Φέρνει στο νου εικόνες ξέγνοιαστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα το σκαρφίστηκες θηρίο; Υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι γλυκό ποιηματάκι!
    αχ καλοκαιράκι.. άντε να έρθει!
    καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ βρε Δέσποινα!!!τι ωραίο ποιήμα και πόσο αγάπη για την οικογένειά σου βγάζει!!!
    Αναμένουμε καλοκαίρι!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!
    υ.γ δε θυμάμαι,αν σου είπα για τη νέα μου διαδικτυακή διεύθυνση:http://florewritesabout.blogspot.gr/...το έχω πει σε πολύ κόσμο και τα 'χω χάσει λίγο,οπότε sorry αν στο ξαναγράφω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο ,πολυ ωραιο ποίημα ,γεμάτο καλοκαιρινές εικονες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω τι ομορφο και καλοκαιρινο ποιηματακι Δεσποινα μου..
    Εγω μπορει να μην γουσταρω ιδιαιτερα το καλοκαιρι αλλα τετοιες αναρτησεις μου φτιαχνουν την διαθεση!
    Πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραίο ποίημα!!..Η αγάπη μας κάνει ποιητές τελικά...
    Και μόνο για τα τρυφερά λόγια που έχεις γράψει σημαίνει ότι αξίζεις αυτή την ευτυχία..Να είστε πάντα έτσι!!
    (καλώς σε βρήκα!..από το πάρτι του mamas n papas!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο ποιηματάκι!!! Αχ θέλω διακοπές!!!
    Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο το ποίημα, αλλά και η φωτογραφία είναι φοβερή! Ευτυχώς που κόντεψε το καλοκαίρι γιατί ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πανεμορφο!να χαιρεσαι τους αντρες σου και καλο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος13/5/14, 10:40 π.μ.

    Καλημέρα Δεσποινάκι! Το ποίημά σου μου έφερε στο μυαλό καρπουζάκι και σταφύλια, και παγωτά που λιώνουν! Άντε, κοντοζυγώνει!!! (από το φρέσκο πάρτυ του mama's 'n' papa's)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια μια χωριστά, σας ευχαριστώ όλες για τα γλυκά σας σχόλια και την επίσκεψή σας. Μπορεί να μη μπορώ να απαντήσω ξεχωριστά στη καθεμία αλλά να ξέρετε οτι το εκτιμώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυτάλαντη μας βγήκες!!! Βραβεία, ποιήματα...
    Τι άλλο μας κρύβεις!
    Ήρθα από το Link party του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι τα έχω δείξει όλα τα χαρτιά μου.... σχεδόν!

      Διαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.