Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Link Party #5

Τα αγόρια μου είναι άρρωστα σήμερα... 
Ο μεγάλος ξεκίνησε από εχθές με πυρετό και λίγο κόκκινο λαιμό. Μόλις άκουσε ο μικρός ότι θα του δώσουμε του αδερφού του σιρόπι ήταν στη τρελή χαρά... γιατί δε θα το έπινε ο ίδιος. 
Σήμερα το απόγευμα ήταν και ο ίδιος ζεστός. 
Άρχισε να γκρινιάζει αλλά με δέκατα που ήταν δε τον πότισα σιρόπι, του ανακοίνωσα όμως ότι σήμερα θα κοιμηθεί στο κρεβάτι της μαμάς και πέταγε από τη χαρά του...
Πριν από μια ωρίτσα ανέβασε πάνω από 38 και μέσα στον ύπνο του παλεύαμε με τον πατέρα του να του δώσουμε το αντιπυρετικό... 
Έκλαψε αλλά αρνήθηκε να τον αγκαλιάσω... Ακόμα και μέσα στον ύπνο του μου κρατάει μούτρα...
Κρατάει αγκαλιά το φιλαράκι του το Νίνο και αρνείται να τον παρηγορήσω, να του φιλήσω λίγο το μέτωπο που καίει, να δροσίσω το ζεστό του κορμάκι...
Τι δύσκολο να τα προδίδουμε, ακόμη και αν είναι για το καλό τους...

Αυτή τη στιγμή που σας γράφω βρίσκομαι στα σκαλοπάτια, ανάμεσα στα δυο δωμάτια που κοιμούνται τα αγοράκια μου.Ο μεγάλος κοιμήθηκε με τη μαμά εχθές το βράδυ.Έχει ιδρώσει για δεύτερη φορά, μετά από ώρες που ήταν ζεστός και ο άλλος ξεκινάει τώρα το δικό του δρόμο σε αυτή την ίωση..Είναι η δική του σειρά να κοιμηθεί στο κρεβάτι της μαμάς. Είναι και λίγο παραπάνω γκρινιάρης, είναι και χαϊδεμένος...

Τους κανόνες του παρτυ του ξέρετε, επιτρέψτε μου να μη τους επαναλάβω σήμερα. Το θέμα ελεύθερο, βάλτε ότι θέλετε και έξτρα μπόνους μια ανάρτηση με καμιά "τέλος καλό όλα καλά περιπέτεια" εάν έχετε στο ενεργητικό σας.
Καλό Σαββατοκύριακο!



20 σχόλια:

  1. Περαστικά τους Δέσποινα. Είναι εκνευριστικό να είσαι άρρωστος τέτοια εποχή. Υπομονή μανούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα. Περαστικα τους και υπομονη. Μακαρι να ειναι αυτη η τελευταια ιωση. Φετος εχουμε γονατισει ολοι με τις αρρωστιες και το κακο ειναι οτι εχει μπει το καλοκαιρι και δεν εχουμε ηρεμισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περαστικά σας!! Να γινουν γρηγορα καλά !! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο τριήμερο να έχεις!
    φιλακια πολλα!

    και περαστικα στα μικρουλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά τους! Εύχομαι σήμερα να είναι απύρετοι κι οι δυο τους! Ως μαμά που έχει βιώσει επί χρόνια επεισόδια πυρετικών σπασμών δεν αντέχω να ακούω ούτε 37,1 σε παιδιά!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/6/14, 1:12 μ.μ.

    Περαστικά τους Δεσποινάκι, καλό κουράγιο σε όλους σας!!! Αυτό το πράγμα καλοκαιριάτικα... απίστευτο να ταλαιπωρούνται έτσι... σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/6/14, 3:23 μ.μ.

    Περάστικά στα αγόρια σου! Ποσο δύσκολο είναι να αρρωσταίνουν "ντουέτο" και μαλιστα καλοκαιριατικα! Αυτες οι παλιο-ιώσεις μας τάραξαν φέτος!!!! Υπομονη και περαστικά (ξανα) γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ax δεσποινα ακριβως τα ιδια περναμε, ο δικος μου ειναι απο την πεμπτη ετσι και νομιζαμε οτι ηταν δοντια, δεν με αφηνει να βαλω και το χερι στο στομα του να ελεγξω αλλα κατι μου λεει οτι και εμας ιωση ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά να είναι όλα και γρήγορα Δέσποινα!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά, Δεσποινάκι και υπομονή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικα σας!!! Εμενα ειναι το αντιθετο με τα σιροπια...λιγο βηχει και κλαιει να της δωσω φαρμακο....Φαντασου της βαζω νερο στην συριγγα να ηρεμησει....Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά στα γλυκουλίνια σου Δεσποινάκι μου και πολλά γλυκά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Διανύουμε την τέταρτη μέρα, ευτυχώς η νύχτα πέρασε σχετικά ήσυχα, μόνο εγώ ήμουν πέρα δώθε να ελέγχω και να αλλάζω τα ιδρωμένα μπολουζάκια. Σήμερα έκανε πυρετό μόνο ο μικρός, αυτη τη στιγμή παίζουν οι δυο τους ωραία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχ βρε δεσποινουλα μου! Πολλαπλό το αχ!
    Έτσι μου κάνει κι εμένα όταν πάω να της δώσω την νυχτερινή αντιβίωση μέσα στον ύπνο της! μου κρατάει μούτρα! και κλαίω εγώ μετά στο κρεβάτι μου...
    Το δεύτερο αχ είναι γιατί είχα ανάρτηση με τέλος καλό όλα καλά.. γαμώτο.. να μην το προλάβω [πάλι.. :( ]

    Περαστικά σας μωρέ ομορφιές μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχριστώ Μάρθα μου, μόλις τους άφησα στο κρεβάτι τους σήμερα, περιμένω να είναι καλή νύχτα! Μη σε νοιάζει για τα μούτρα, θα περάσουν! Ο Αλέξης μου ήταν παλικάρι, το έπινε άνετα το σιρόπι μετά τη πρώτη φορά. Την επόμενη μέρα , μετά τα μούτρα μου έσκασε ενα χαμόγελο το πρωί και μου είπε: Μου πέρασε ο θυμός! Θα τον φάω! Ο μεγάλος, αντράκι, δε μασάει τίποτα!

      Διαγραφή
  15. Ελπίζω να πέρασαν όλα πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω να είστε ήδη πολύ καλύτερα!!
    Καλό μεσημέρι φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.