Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Αποχαιρετήσαμε τις δασκάλες με χειροποίητο δωράκι!

Είναι πια γεγονός!
Τα σχολεία έκλεισαν!

Είναι δύσκολο να πιστέψω οτι τελείωσε αυτή η σχολική χρονιά.
Τόσο μα τόσο σύντομη μου φάνηκε!

Η στιγμή που πήγαμε να πάρουμε τους φακέλους με τις χειροτεχνίες του Αλέξη και να αποχαιρετίσουμε το Νηπιαγωγείο μας, οριστικά πια, ήταν πολύ συγκινητική.

Ηρθε η ώρα και για το μικρό μας να διαβεί τις πόρτες του δημοτικού, μόλις ενα χρόνο αφού πέρασε και ο Θάνος τις ίδιες πόρτες.

Τα παιδάκια μου είναι μαθητές δημοτικού...


 Δε ξεχνώ βέβαια πόσο πολύτιμη ήταν η βοήθεια των Νηπιαγωγών και της Δασκάλας μας αυτή τη χρονιά και ήθελα να δείξω την εκτίμηση μας με κάτι χειροποίητο.


Φτιάξαμε λοιπόν στη δασκάλα της Α τάξης, τη κυρία Κατερίνα, και τις νηπιαγωγούς μας κυρία Παρή και κυρία Ματίνα (η περσινή νηπιαγωγός του Θάνου που δε μπορέσαμε πέρσι να κάνουμε κάτι) από ενα χειροποίητο βιβλίο-σημειωματάριο, τα οποία είχαν μέσα ιδιόχειρη αφιέρωση από τα παιδιά.


Τα βιβλία συνοδεύονταν από στυλό το οποίο ήταν στολισμένο με αυτοκόλλητα σε χαρούμενα χρώματα, τα οποία ταίριαζαν απόλυτα με τους σελιδοδείκτες που μπήκαν μέσα στα βιβλία-σημειωματάρια.


Τα βιβλία ήταν εξ'ολοκλήρου χειροποίητα. 
Από το δέσιμο των σελίδων μεταξύ τους , το οποίο έγινε με βελόνα και κλωστή εως την βιβλιοδεσία , και έγινε αποκλειστικά με υλικά που είχα στο σπίτι.


Αυτό όμως που θεωρώ πραγματικά πολύτιμο είναι η χειρόγραφη αφιέρωση των παιδιών, η οποία συνοδεύονταν από μια φωτογραφία της τάξης με τους συμμαθητές των παιδιών και τη δασκάλα-νηπιαγωγό τους.


Η προσπάθεια ανταμοίφθηκε με το παραπάνω, όταν είδαμε τη συγκίνηση με την οποία δέχτηκαν το δώρο οι καλές μας δασκάλες. 

Φυσικά εγώ πληρώθηκα με το παραπάνω με τα τόσο θετικά σχόλια και ευχές που άκουσα για τα παιδιά μου.
Η πρώτη τάξη για το Θάνο στέφθηκε με επιτυχία.

Εμπρός λοιπόν για τη νέα χρονιά, 
αυτή τη φορά και με τους δυο στο δημοτικό!


Σας αφήνω γιατί θα με πάρουν τα κλάμματα...

22 σχόλια:

  1. Καθε χρονιά τέτοια εποχή εχουμε κλάματα ολοι τελικά. Και καθε φορά λέω οτι φέτος θα κρατηθώ και καθε φορα δεν κρατιέμαι. Χαίρομαι που δεν ειμαι μόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν είσαι και δε νομίζω να σταματήσουμε ποτέ νομίζω!

      Διαγραφή
  2. Καλή ξεκούραση, να ευχαριστηθείτε παιχνίδι, μικροί και μεγάλοι!!!!
    Ένα χειροποίητο δωράκι είναι πάντα καλοδεχούμενο! Και τα δικά σου είναι πολύ, μα πολύ ωραία!!!! Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίσαμε ήδη έστω και για λίγο τα μπανάκια μας! Ζήτω το καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  3. Πάντα για τέτοιους λόγους να κλαις, κοριτσάκι μου!!!
    Μα είναι υπέροχα και τα δωράκια που φτιάξατε και τα λογάκια που έγραψαν τα αστέρια σου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή πρόοδο στα παιδάκια σου. Να ξεκουραστούν τώρα το καλοκαιράκι και με όρεξη το Σεπτέμβρη να συνεχίσουν το σχολείο. Τα δώρα πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δώρα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το δωράκι σας! χειροποίητο και χειρόγραφο! τέλειος συνδυασμός! καλη πρόοδο στα καμάρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή πρόοδο στα παιδάκια σου... όσο για τα δώρα είναι πράγματι πολύ όμορφα και σαν σκέψη και σαν εκτέλεση. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! Είναι πολύ ενδιαφέρουσα διαδικασία, θα φροντίσω να κάνω μια ανάρτηση στο προσεχές μέλλον!

      Διαγραφή
  8. Καλέ εδώ συγκινούμαι εγώ που δεν έχω παιδιά!! Είναι η μητέρα μου νηπιαγωγός και κάθε φορά που διαβάζω τις κάρτες τους με πιάνει απίστευτη συγκίνηση!!
    Καλή μετάβαση να έχουν στο δημοτικό και να γεμίσουν μόνο όμορφες και δημιουργικές εμπειρίες!!
    Κι εσύ να τα καμαρώνεις πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου πολύ γλυκιές οι ευχές σου! Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί !

      Διαγραφή
  9. Αχ, τι ωραία γραμματάκια που κάνουν! Καλό καλοκαίρι στα γλυκουλίνια σου ομορφιά μου και να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις πάντα! :) Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Πέτρα μου, έτσι δεν είναι; Να μη νομίζω οτι το πιστεύω μόνο εγώ η μαμά κουκουβάγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Την έζησα κι εγώ αυτή την στιγμή φέτος Δέσποινα και σε καταλαβαίνω. Μεγαλώνουν! Να τον χαίρεσαι, να τον δεις να γίνεται ότι λαχταράει και ποθεί η καρδούλα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάγδα μου σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.