Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Life images- Instaphotos!


 Το νέο κινητό αποτέλεσε αφορμή για να μπω στον κόσμο του Instagram. 
Μου αρέσει η ιδέα ανα πασα στιγμή να μπορώ να μοιράζομαι μια φωτογραφική στιγμή που με ενθουσίασε 
καθώς και η δυνατότητα να την επεξεργάζομαι επιτόπου χωρίς να χρειαστεί να καθίσω στο σπίτι μπροστά από το laptop.



Και η φύση έχει βάλει τα καλά της, με αποτέλεσμα να μη ξέρω τι να πρωτοτραβήξω.
Διάλεξα όμως ότι έχει να κάνει με πράσινο, 
όπως προστάζει το Lfe images #12 της Μαρίας απο το 


 Χαίρομαι που μπορώ να αντικρύζω με άλλο μάτι τις μικρές θαυματουργές λεπτομέρειες της ζωής.



Στο δρόμο για τη δουλειά, έχω τη δυνατότητα να χρησιμοποιώ είτε δυο λεωφορεία, είτε ενα και να το συνδυάσω με 15 λεπτά περπάτημα.


Προτιμώ το δεύτερο , γιατί αντικρύζω στο πέρασμα μου αυτό το θέαμα, με το σκυλάκι αυτό να απολαμβάνει τις ακτίνες του ήλιου ξαπλωμένα αριστοκρατικά!



Μπόρεσα τουλάχιστον να απαθανατίσω το ελάχιστο χιόνι να κάθεται απαλά πάνω στα φυτά και να χάνεται ύστερα με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου.


 Και τα λουλούδια ύστερα από λίγες μέρες να ανθίζουν χαρμόσυνα 
και να ψιθυρίζει το ένα στο άλλο:
Ψίτ... ξύπνα... Ηρθε ο Μάρτης!


Πόσο λατρεύω πραγματικά αυτή την εποχή να χαζεύω
 τα δέντρα με τα πολύχρωμα άνθη να στολίζουν τους δρόμους, 
σαν νύφες έτοιμες να πάνε στην εκκλησιά με τον καλό τους!


Και το χρώμα δε τελειώνει , κάνοντας τη βόλτα μου προς τη δουλειά απολαυστική ...


Κλείνοντας θα προσθέσω και μια περσινή φωτογραφία μου γιατί είναι η αγαπημένη μου, και την έχω βγάλει με τη γριούλα μου, όχι με το κινητό!

Εσείς ποιές ανοιξιάτικες φωτογραφίες έχετε βγάλει;

11 σχόλια:

  1. Η βόλτα σου είναι όντως ένας καλός λόγος για να πηγαίνεις στη δουλειά! Αλλά κι εσύ με τις φωτογραφίες σου έκανες πολύ καλή δουλειά! Ειδικά η τελευταία φωτό είναι εκπληκτική! Καλημερούδια και φιλιά ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες φώτο....!
    Καλή σου μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααα! Ζήλεψα! θα πάρω κι εγώ ένα κινητό να βγάζει καλές φωτό, αφού πρώτα πάρω καινούριο υπολογιστή....
    Το θέμα φωτό το έχω εγκαταλείψει τελευταία και θέλω το ξαναφέρω στη ζωή μου!
    Πολύ όμορφη η Άνοιξη μέσα από το καινούριο σου κινητο!!!! Και τι ωραία διαδρομή μέχρι τη δουλειά, Δεσποινάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, τώρα που έκανα κι εγώ instagram, θαυμάζω τις υπέροχες λήψεις σου από πρώτο χέρι!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι ενθουσιασμένη με τις φωτογραφίες σου...λάτρεψα την τέταρτη από το τέλος, αλλά και η τελευταία δικαιολογημένα είναι αγαπημένη σου!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Δεν έβαλες το λινκ σου όμως...θα προσπαθήσω να το βάλω εγώ αλλά τσέκαρε κι εσύ, αν δεν τα καταφέρω, να το προσθέσεις!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να βρω το μέιλ σου για να το βάλω!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει Μαρία μου , το έχω βαλει!

      Διαγραφή
  6. μοναδικη η αναρτηση σου γεμισαμε χρωμα και ευωδίες νασαι καλα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας, χαίρομαι πραγματικά να φωτογραφίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.