Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

34 ετών και μιας ημέρας

Έχει σημασία αυτή η μια ημέρα.
Ετσι μου φαίνεται. Βλέπεις, όταν έκλεισα τα τριάντα, δεν έδωσα σημασία.
Δε μου έκανε εντύπωση καμία! 
Ίσα ίσα που λειτούργησε ευεργετικά στη ζωή μου η ένταξη στην κατηγορία των πρώτων        -άντα.
Δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε οτι μετά τα τριάντα αρχίζεις να αισθάνεσαι άνετα με αυτό που είσαι, να ανακαλύπτεις τον εαυτό σου και να μαθαίνεις να τον αγαπάς.

Με εμένα αυτό συνέβη.
Άρχισα να με αγαπώ λίγο παραπάνω. Να δείχνω λίγο πιο πολύ κατανόηση και να κοιτάζω τον καθρέφτη με επιοιείκεια, ακόμη και αν η αντανάκλαση μου δεν ήταν αυτή που κοίταζα πριν από λίγα χρόνια, αρχισε να μου αρέσει πιο πολύ αυτό που έβλεπα.

Συνέπεσαν επίσης εκείνα να γενέθλια με την ανάγνωση ενός βιβλίου που με έκανε να δω τα πράγματα με άλλη ματιά.
Πιο αισιόδοξη.
Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλη ανάρτηση.

Σύμφωνα με τη μητέρα μου γεννήθηκα ενα βράδυ Σαββάτου στις 31 Ιουλίου γύρω στις 10 η ώρα το βράδυ. 
 Σήμερα λοιπόν διανύω τη πρώτη ημέρα του 35ου έτους της ζωής μου!

Αυτό λοιπόν είναι που με τάραξε λιγάκι. 
Γελοίο δεν είναι; Να, είναι που όπως λένε στα μαθηματικά, αν σε εναν αριθμό περνάς το ,5 τότε στρογγυλοποιείς προς τα πάνω.
Και εγώ εγώ είμαι ενα χρόνο πριν το  ,5 της τρίτης δεκαετίας της ζωής μου!

Επόμενη στρογγυλοποιήση: Τα σαράντα!

Ε να μη πω τώρα και το κλασικό Περάσανε τα χρόνια...
Με μια γλυκόπικρη γεύση στο στόμα και νοσταλγική έκφραση στο πρόσωπο και ανατρέχοντας στα όσα έχω ζήσει μέχρι τώρα...

Και ύστερα κουνώ το κεφάλι μου δεξιά και αριστερά. 
Δυνατά.
 Για να πετάξω μακριά τις ενοχλητικές σκέψεις που έχουν γραπωθεί στο μυαλό μου.
 Σχεδόν βλέπω να ενοχλητικά ζιζάνια να εκσφενδονίζονται μακριά από τα κλαδιά των σκέψεών μου!

Τα φετεινά μου γενέθλια τα πέρασα μακριά από την οικογένεια μου και τώρα που σας γράφω περιμένω να επιβιβαστώ στο δρόμο για την επιστροφή.
Από εχθές μέχρι σήμερα μοιάζει να έχει περάσει ένας αιώνας και μου έλειψαν τόσο τα πιτσιρίκια μου. 

Χρειάζομαι τη δόση μου για να μένω σε εγρήγορση και να μη βρίσκουν την ευκαιρία τα ενοχλητικά ζιζάνια να με επισκέπτονται.

Η πρώτη μέρα του 35ου έτους της ζωής μου θα κλεισει φιλώντας για καληνύχτα τα παιδιά μου.
Δε θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερος τρόπος για να τελειώσει αυτή η μέρα!


Α, και κέρασμα η ηλεκτρονική τούρτα που ετοίμασε η αδερφή μου!

Να τα εκατοστήσω λοιπόν!

9 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου χαρούμενα και ευτυχισμένα! Να σε χαίρεται η οικογένειά σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου!Οι επιθυμίες σου ευχές μου!Τελικά όλες είστε πιο μικρές από εμένα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Δεσποινακι!! Άσε τις στρογγυλοποιησεις χεχε! Να χαίρεσαι τα ζουζουνια σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύχρονη και πολύχρωμη! Να σε χαίρεται η οικογενεια σου! Και μην ξεχνάς ότι είμαστε όσο νιώθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα εκατοστήσεις, Δεσποινάκι μου! Και να ανακαλύψεις γρήγορα πως κι αυτή η πενταετία θα είναι απλά υπέροχη!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεσποινάκι μου είσαι στην ωραιότερη ηλικία. Κι Εγώ στα 33 σε λίγο καιρό, άσχετα πουδ εν μου φαίνεται καθόλου. Αφού είσια καλύτερα από ποτέ, αισιόδοξη, δυνατή, αισθάνεσαι καλά εμ τον εαυτό σου... η ηλικία είναι ένας αριθμός.
    Να σε χαίρεται η οικογένια σου και όσοι σε αγαπούν!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά κι από δω Δέσποινα!
    Να είσαι γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα να ευχηθώ για τη γιορτή σου (σήμερα δεν είναι;) κι έπεσα πάνω στη γενέθλια ανάρτησή σου, την οποία και είχα χάσει (το καλοκαίρι μου πήρε τα μυαλά, βλέπεις...)
    Είμαστε συνομήλικες και ναι, αυτή είναι η καλύτερη ηλικία - μη σε τρομάζει τίποτα, λοιπόν!
    Στέλνω πολλές ευχές, να είσαι πολύχρονη, γερή, ευτυχισμένη και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Καλά να περνάς, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνειδητοποίησα σήμερα,μετά από από απουσία έξι μηνών από το blogging ότι δε σας είχα ευχαριστήσει για τις υπέροχες ευχές σας! Μέσα από τη καρδιά μου σας ευχαριστώ όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.