Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Το πρωτο Link Party του Σεπτέμβρη!

Πάει και αυτό το καλοκαίρι!

Καιρός για επιστροφή στα θρανία, στις δουλειές (μήπως σας βρίσκεται καμία και για εμένα βρε παιδιά;) και στις συνήθεις υποχρεώσεις μας που τόσο μας αρέσει να αφήνουμε στην άκρη όταν έρχεται το καλοκαιράκι!

Επιστροφή και στα Link Party! 


Παρόλο που εγκαινιάσαμε το φθινόπωρο με τις πρώτες βροχούλες -ή πλημμύρες!- δε νομίζω πως είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε το καλοκαίρι πίσω μας χωρίς έναν αξιοπρεπή αποχαιρετισμό!
Σας καλώ λοιπόν να συμμετάσχετε στο σημερινό μας πάρτι με μια ανάρτηση από το καλοκαίρι που πέρασε  , ή εάν "βουτήξατε" για τα καλά στις διακοπές σας χωρίς να καταφέρετε να κάνετε κάποια ανάρτηση, υπάρχει πάντα και κάποια από τα περασμένα χρόνια!

Για όσους πάλι έχουν αφήσει οριστικά το καλοκαίρι πίσω τους χωρίς τύψεις, θα μου άρεσε πολύ να μας κεράσετε μια ανάρτηση για την επιστροφή στα θρανία , η οποία μάλιστα θα μου φανεί και πολύ χρήσιμη, μια και ο μεγάλος μου φέτος θα παει Α δημοτικού!!!

Ναι , λοιπόν, για όσους εκεί έξω δεν το έχουν μάθει ακόμη, ξεκινάμε το σχολείο!

Και ο Θεός βοηθός...


2 σχόλια:

  1. Για καλό μαμαδίστικο ξεκίνημα σε περιμένει ευχαριστήριο δωράκι στον γαλαξία μου, στην καινούρια ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.