Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Φωτογράφισε το 2016 (Μέρες 1-10/366)



Η Μάρθα από το Martha is Blogging μας κάλεσε για άλλη μια χρονιά να συμμετέχουμε στη φωτογραφική πρόκληση των 366 ημερών.
Μια φωτογραφία ανά ημέρα, με θέμα ελεύθερο.

Τη περσινή χρονιά δε κατάφερα να είμαι συνεπής, αλλά ελπίζω φέτος αυτό να αλλάξει.
Παρακάτω ακολουθεί το πρώτο δεκαήμερο του μήνα Ιανουαρίου , και ελπίζω να ακουλουθήσουν τα επόμενα δεκαήμερα χωρίς να λείπει καμια μέρα.


Η χρονιά μπήκε σαν αστραπή και δε θα μπορούσαμε να την υποδεχτούμε χωρίς βασιλόπιτα. 
Της τελευταίας μέρας ήταν, αλλά τόσο πετυχημένη που θα την προτιμήσουμε και την επόμενη Πρωτοχρονιά!



Ο δικός μου Αϊ Βασίλης μου έδωσε ένα δώρο που μου ταιριάζει... κουτί!
Δώδεκα αριθμοί να έχουν γίνει κουβάρι και η φράση :
"Ποιος νοιάζεται; Εχω αργήσει ούτως ή άλλως!"

Από τότε που άρχισα το blogging απέκτησα μια μεγάλη αγάπη για τον ουρανό και τη βροχή. Και φυσικά δε χορταίνω να τα φωτογραφίζω!
Πιστεύω οτι η φύση βάζει τα δυνατά της να μας εντυπωσιάσει κάτι τέτοιες ώρες!


Κάπου εκεί στη μελέτη, τράβηξα και μια φωτογραφία, μια και δε μπορούσα να ξεμυτίσω από το δωμάτιο!


Εκείνη η ώρα η μαγική, που η Σελήνη δίνει τη σκυτάλη στον αγαπημένο της Ηλιο και λάμπουν και οι δυο από αγαπη...


Και ο Αϊ Βασίλης μου ξαναχτυπά!
Ενα... λαπτάκι όπως λέει και ο Αλέξης , μόνο για εμένα!


Τα απογεύματα με σινεμά είναι αγαπημένες στιγμές με τη συνοδεία ποπ-κορν στο μισοσκόταδο.
Ιδίως όταν ... κουράζονται από το παιχνίδι!


Τα λιώσαμε τα πατουσάκια μας από τα πάνω κάτω! 
Να'ναι καλά η γιαγιά που τους κάνει διπλή επένδυση!


Κόκκινο παντού...
Αφορμή για μια φωτογραφία με φίλτρο!


Να κλείσω με ενα αγαπημένο δώρο που έλαβα :
Χειροποίητη κάρτα φτιαγμένη με πολύ γούστο από την Ελένη  απο το Στα μονοπάτια της φαντασίας μου . Ηταν το μυστικό μου ταίρι στην ανταλλαγή καρτών της Χριστίνας απο το butterflys world . Απολαύσαμε ιδιαίτερα με τα παιδιά το παραμύθι με τρία πλατανόφυλλα, το οποίο το διαβάσαμε πάνω από μια φορά! 
Ελένη μου ευχαριστώ πολύ!

7 σχόλια:

  1. Δέσποινα μου, καλή χρονιά σου εύχομαι, δημιουργική, αγαπησιάρικη και γεμάτη υγεία και ευτυχία! Όμορφες οι φωτογραφίες σου...καλή συνέχεια! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέσποινα χαίρομαι που σας άρεσε το παραμύθι μου. Είδα πως ο Άγιος Βασίλης ήταν πολύ γενναιόδωρος...να χαρείς τα δώρα σου.
    Οι φωτογραφίες υπέροχες!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχο ρολόι;
    Φοβερό!
    Πολύ όμορφες όλες οι φωτό :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που λάτρεψα ήταν το ρολόι. Και στο γκρουπ δεν είχα δεί την λεζάντα! Είναι καταπληκτικό!
    Τις φωτογραφίες σου τις απολαμβάνω καθημερινά, αλλά μου αρέσει να τις βλέπω και όλες μαζεμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα σε ευχαριστσώ πολύ, απολαμβάνω κι εγώ τις δικές σου φωτογραφίες, με αυτή τη παραμυθένια φατσούλα να πρωταγωνιστεί!

      Διαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.