Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές: Make it silver!

Δε ξέρω πως και γιατί αλλά φέτος δε βλέπω την ώρα να έρθουν Χριστούγεννα!

Θυμάμαι πέρσι τέτοια εποχή δεν είχα μπει καθόλου στο χριστουγεννιάτικο κλίμα και μάλιστα μου προκαλούσε έκπληξη το γεγονός οτι πάνω από ενα μήνα πριν οι άλλες μαμάδες στόλιζαν το δέντρο. 

Εγώ ήμουν πάντα μια ανάσα πριν τα Χριστούγεννα δηλαδή στις γύρω στις 10 του μήνα.
Φέτος λέω να το επισπεύσω κατά 10 ημέρες. Με το που μπει ο μήνας θα ντυθούμε γιορτινά!
Ελπίζω μόνο μέχρι τις γιορτές να μην έχω βαρεθεί να τα βλέπω!

Μέσα στο κλίμα αυτό είναι φυσικά και οι κατασκευές των ημερών.
Θέμα: Ασημένιες κατασκευές!

Εχω μια αδυναμία στα ασημένια, είτε είναι κοσμήματα είτε μπιχλιμπίδια, είτε υλικά κατασκευής. 
Όχι οτι το χρυσό δε μου αρέσει, αλλά μεταξύ μας... το ανέχομαι περισσότερο τα Χριστούγεννα παρά τον υπόλοιπο χρόνο.

Το ασημένιο χρώμα έχει την τιμητική του αυτή την εποχή και υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να ντυθείτε στα γιορτινά!


1. Ασημένια βότσαλα με ευχές
 Με ενα σπρέι ασημένιο ψεκάστε τα βότσαλα που έχετε μαζέψει από τις καλοκαιρινές σας εξορμήσεις στη παραλία!
Τι; Δεν έχετε μαζεψει βότσαλα; Ποτέ δεν είναι αργά! Ο Νοέμβρης μέχρι τώρα έχει φανεί υπερβολικά ευγενικός μαζί μας , ευκαιρία λοιπόν να κάνετε μια βόλτα προς τη θάλασσα!


2.Ασημένια γούρια
Πρώτη ύλη υπάρχει, είτε αυτό είναι μπογιά, είτε κορδέλες και κλωστές! Φαντασία να υπάρχει και όλα γίνονται!
Τι λέγαμε πιο πάνω για τα βότσαλα; Εξαιρετική πρώτη ύλη! Το μετάνιωσα που δε μάζεψα περισσότερα, γιατί μεταξύ μας από εδώ που είμαι η βόλτα στη παραλία είναι ολόκληρο ταξίδι!

Βοτσαλάκια λοιπόν με αυτοκόλλητες χριστουγεννιάτικες παραστάσεις και μπόλικη ασημένια σκόνη, δεμένη με ασημένιες κορδέλες και αλυσίδες πλεγμένες με το βελονάκι θα συνθέσουν ωραιότατα γούρια για τη νέα χρονιά που έρχεται! 
Α! Μη ξεχάσετε να προσθέσετε και χάντρες της αρεσκείας σας!


3. Ευχετήριες κάρτες
Πιάστε ό,τι βρείτε αρκεί να είναι ασημένιο!
Στη παραπάνω καρτούλα έχει χρησιμοποιηθεί ασημένιο σπρέι , κορδέλα, σύρμα και σκόνη.
Ενας αχταρμάς δηλαδή! Για να αποτυπώσω την ευχή χρησιμοποίησα ενα στολίδι χριστουγέννων το οποίο είχε ενα αντιπαθητικό κεραμιδί χρώμα. Με την ευκαιρία το έβαψα ασημί και αυτό.
Με ένα σμπάρο δυο τριγώνια !

Η συγκεκριμένη κάρτα δεν είναι απαραίτητο να περιοριστεί στα Χριστούγεννα, νομίζω οτι θα ταίριαζε πολύ και για ευχετήρια κάρτα σε γάμο ή άλλη περίσταση!

4. Ασημένιο κηροπήγιο με βάζο
Πάρτε μια φαρδιά χαρτοταινία. Δεν έχετε φαρδιά; Μη μου στεναχωριέστε!
 Κολλήστε διπλα δυο ή τρεις χαρτοταινίες. Στη συνέχεια σχεδιάστε επάνω με τα χριστουγεννιάτικα κουπατ τα σχέδια που θέλετε.
 Εδώ σχεδίασα 2 δέντρα και 2 αγγελάκια (ναι ναι, έβαλα πάνω του την Αρτα με τα Γιάννενα). Τα κολλάτε στα σημεία που δε θέλετε να ψεκαστεί με σπρέι.
Μια και μιλάμε για μεγάλη επιφάνεια (και για μικρή εδώ που τα λέμε το ίδιο θα κάνετε) θα ψεκάσετε το βάζο από κάθε πλευρά σε εξωτερικό χώρο! Ναι , θα μυρίζει σαν συνεργείο αυτοκινήτων αλλά θα αξίζει το κόπο!


Αφού το αφήσετε λίγη ώρα να στεγνώσει
 (για τους ανυπόμονους σαν εμένα, don't worry, δε θέλει πολύ) θα αφαιρέσετε τη ταινία και θα έχετε ενα ασημένιο βάζο με χριστουγεννιάτικες παραστάσεις!

Μισό λεπτό , δε τελείωσα ακόμη!
(έχω και το μεγάλο μου αστέρι να με χρονομετρά για να του παραδώσω το λαπτοπ και έχω αγχωθεί τώρα!)
Θα δέσετε μια ωραιότατη κορδέλα στη λαιμόκοψη του βάζου για να κρύψετε τις διαγραμμίσεις και για να του δώσετε μια παραπάνω γιορτινή πινελιά. 
Θα έλεγα και η κορδέλα να είναι ασημί αλλά θα με παίρνατε με τις πέτρες! ( Εκείνες ντε , τις ασημί που βάψαμε παραπάνω!)
Η κορδέλα που χρησιμοποίησα εγώ είναι κόκκινη.


5. Κατασκευές με κουκουνάρια 
Σας άρεσε η ιδέα με το βάζο -κηροπήγιο; Κι εμένα!
Εχω βάψει ενα σωρό κουκουνάρια που μάζεψα από το Πάρκο Τρίτση ασημί και περιμένω να τα χρησιμοποιήσω. Εναλλακτικά λοιπόν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν διακοσμητικά στο βάζο πιο πάνω, χωρίς όμως το ασημένιο βάψιμο γιατί είπαμε, θα με πάρετε με τις πέτρες!

Εγώ σκέφτομαι να τα χρησιμοποιήσω στο χριστουγεννιάτικο στεφάνι καθώς και σε μια χριστουγεννιάτικη πιατέλα στην οποία θα πλαισιώνουν μεγάλα χριστουγεννιάτικα κεριά.

Εαν σας αρέσουν οι κατασκευές με βάζα , ρίξτε μια ματιά και στις αναρτήσεις της Ελένης και της Μάχης που σίγουρα θα τραβήξουν τη προσοχή σας. 
Υπάρχουν φυσικά και άλλες πολλές ιδέες για έμπνευση απο αγαπημένες φίλες μπλόγκερ αλλά το παλικάρι μου θα πάθει υστερία αν συνεχίσω να μονοπωλώ το λάπτοπ!

Τα λέμε λοιπόν!

20 σχόλια:

  1. Πωπω φανταστικά πράγματα! μου αρέσει και εμένα το ασήμι πολύ αν και το προτιμώ για μετά τις γιορτές, ξέρεις στις γιορτές πολύ χρώμα και μετά μια ησυχία να απλώνεται στο χώρο με λευκό και ασήμι! Καλές γιορτές να έχετε κορίτσι!
    υ.γ. σε ευχαριστώ πολυ για την αναφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Μάχη! Και τα χρώματα παντός τύπου ευπρόσδεκτα είναι μέρες που ειναι!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες κατασκευές, δίνουν μια γιορτινή νότα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη!Νομίζω οτι τη χρειαζόμαστε τη γιορτινή νότα όσο πιο σύντομα γίνεται!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου Δέσποινα! Θα σταθώ ιδιαίτερα στα ασημένια βότσαλα, αφού είναι και δική μου αδυναμία,αλλά και το βάζο - κηροπήγιο, πολύ όμορφο!
    Καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου! Νομίζω οτι τα ασημένια βότσαλα θα γίνουν μεγάλη αγάπη!

      Διαγραφή
  4. ειναι υπεροχα
    και του χρονου με υγεια
    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ίσως φέτος να το έχουμε όλοι περισσότερο ανάγκη;; Δεν ξέρω.
    Κι εγώ πέρισυ δεν είχαν καν στολίσει! Δεν έχω ιδέα πώς άντεξα, αν κρίνω απο φέτος!
    Υπέροχες οι κατασκευές Δεσποινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου αυτό, θα είναι , ανάγκη να σκεφτούμε οτι υπάρχει ακόμη κάτι θετικό στη ζωή μας!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα Δέσποινα! Στο ίδιο μήκος κύματος πάντως κι εμείς. Πρώτη φορά μετράω αντίστροφα για τις γιορτές πριν καν μπει ο Δεκέμβρης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δέσποινα μια από τα ίδια κι εγώ, ανυπομονώ για τις γιορτές! Εμείς στολίσαμε από την προηγούμενη Κυριακή και έχουμε μπει για τα καλά στο κλίμα των Χριστουγέννων! Όμορφες οι ιδέες για χριστουγεννιάτικες κατασκευές, προσωπικά για φέτος διάλεξα το κόκκινο και το χρυσό! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίος συνδυασμός επίσης Μαρία μου! Εγώ είμαι χρόνια σταθερή στο μπλε ασημί αλλά πετάω κάποιες απαραίτητες κόκκινες αγιοβασιλίτικες πινελιές!
      Καλές γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  8. Άσε, κι εγώ έχω τρέλα με το ασημί, πήρα πέρυσι ένα σπρέι κι έβαψα κλαδιά κι έγιναν υπέροχα! Φιλιά πολλά ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου πολύ ωραία η ιδέα σου, θα την δανειστώ εαν δε σε πειράζει!

      Διαγραφή
  9. Δέσποινα μου είναι όλα υπέροχα! Το καλυτερό μου, τα κουκουνάρια και οι πέτρες!
    Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ για την αναφορά <3
    Φιλιά πολλά!
    Από το πάρτι της Μάχης (http://mommasdailylife.blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/11/15, 3:05 μ.μ.

    Πολύ ωραίες οι γιορτινές σου προτάσεις Δέσποινά μου!! Ασημί, χρυσό, glitter όλα αυτά είναι ότι πρέπει για Χριστούγεννα!! Πως μου αρέσει που μπαίνουμε στο κλίμα σιγά σιγά!!
    Σε φιλώ καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες προτάσεις! Ειδικά τα κουκουνάρια τέλεια! Έρχομαι από το πάρτυ της Μάχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες οι κατασκευές σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.