Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Σχέδια ζωγραφικής :η συνέχεια!


Η Μαρία από το Συλλεγω στιγμές έκανε πριν από λίγο καιρό μια ανάρτηση με τις παιδικές της ζωγραφιές.

Ετσι λοιπόν κάθησα και ξέθαψα ότι ζωγραφιά της νιότης μου μπορούσα να βρω και να παγώσω το χρόνο...

Ακολουθεί το δεύτερο μέρος των σχεδίων ζωγραφικής.

"Απ΄της Ζωής τη πηγή 
πηγάζει το πιο γάργαρο νερό
Αν το πιεις, στη στιγμή
Θάνατε δε σε φοβάμαι θα πεις!"


Κάπως έτσι να απεικόνισα τη Ζωή να δίνει απλόχερα δροσιά...



Κάποτε στα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια η τηλεόραση έζησε τη χρυσή εποχή της μεξικάνικης σαπουνόπερας!

Πριν όμως ζήσουμε τις τραγελαφικές σκηνές των μεταγλωττισμένων, όπου αλλού πήγαινε το στόμα και αλλού οι λέξεις, 
είχε γούστο να παρακολουθείς τις σειρές ιστορικής εποχής
και μάθαινα και μεξικάνικα!
Δυστυχώς η φιλομάθεια μου δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα, μια και άρχισαν να συνδυάζονται 
απαίσιες ερμηνείες με κλαψιάρικο ύφος στη μικρή οθόνη...

Είχα προλάβει όμως να παρακολουθήσω το Corazon Salvaje-Αγρια Καρδιά  (Αϊμέ αγάπη μου -μπλιάχ- στα ελληνικά) με πρωταγωνιστές την Edith Gonzalez και τον Eduardo Palomo ο οποίος έφυγε νωρίς από τη ζωή.

Το μουσικό θέμα της σειράς ήταν τόσο δυνατό που το ακούω και μου προκαλεί συγκίνηση ακόμα και σήμερα.



Ε ναι λοιπόν, αν και ντρέπομαι το ομολογώ! 
Ημουν νέα και άμυαλη και παρακολουθούσα και Ροζαλίντα!
Μη μου πείτε ομως οτι δε τη πέτυχα !
Μόνο το στόμα μου ξέφυγε!
Ορίστε και το πρωτότυπο για να μη λέτε οτι το ξεπατίκωσα με καρμπόν!



Πιο επίκαιρο από ποτέ το συγκεκριμένο σχέδιο μια και πλησιάζει Πάσχα.
Ξεκίνησα σχεδιάζοντας τον Ιησού Χριστό στη γνωστή σειρά ο ΙΧ από τη Ναζαρέτ αλλά μετά το πήγα σε πιο ελεύθερο σχέδιο
 και ιδού το αποτέλεσμα!


Κλείνω με τη φιγούρα που συνοδεύει τον τίτλο του μπλογκ και της σελίδας του facebook.
Αυτό που βλέπετε είναι το πρωτότυπο, και ο τίτλος του
"Ατενίζοντας το μέλλον"

Το πρώτο μέρος των σχεδίων ζωγραφικής  θα το βρείτε εδώ.

Μέχρι την επόμενη φορά... να περνάτε καλά ατενίζοντας το μέλλον!

7 σχόλια:

  1. Τη θυμάμαι την πρώτη ανάρτηση με τα σχέδιά σου, Δεσποινάκι! Σε είχα θαυμάσει τότε και πάι θα σε θαυμάσω, γιατί μπορείς και φτιάχνεις και πορτρέτα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ, δυστυχώς πάνε χρόνια από τότε που το δούλευα το μολύβι, κι όλο λέω να αρχίσω πάλι κι όλο το αναβάλλω...

      Διαγραφή
  2. Εδώ υπάρχει ταλέντο! Μπράβο Δέσποινα! Εξαιρετικά τα σκίτσα σου! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ , αν και το ταλέντο σε εγκαταλείπει εαν δε το καλλιεργήσεις!

      Διαγραφή
  3. Καλλιτέχνης; Πωωωωω, δεν το έχω καθόλου με τη ζωγραφική!! Να μας δείξεις κι άλλες ζωγραφιές!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις ξεθάψω πρώτα απο τα σκοτάδια της αποθήκης μου και θα το κάνω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες και αυτές! "Ροζαλίντα" και όλες εκείενς τις Μεξικάνικες σειρές που βλέπαμε με μανία, ποια μπορεί να τις ξεχάσει!;
    Η τελευταία με την φιγούρα, είναι απλά τόσο τέλεια!
    Δέσποινα, θα σου πω αυτό που λέω και στη Φίλη μου (και πρώην συμμαθήτριες) Έφη (εκεί γύρω στα 45+): Το έχεις με τη Ζωγραφική! Το αγαπάς και αυτό φαίνεται! Μάζεψε όλα σου τα σ΄χεδια, αρχειοθέτησέ τα (σαν τα book τον μοντέλων;) και βρες που μπορείς να τα προβάλεις και αλλιώς... ας πούμε σε μια δική σου έκθεση! Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο!

    Περιμένω, όταν τα ξεθάψεις, και τα υπόλοιπα!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχει ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.