Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

1 Χρόνος Μαμά σε Κρίση!


Να λοιπόν που πέρασε ένας χρόνος ...
Πόσο απίστευτα γρήγορα κυλάει ο χρόνος!
Σαν νεράκι κύλησαν οι 12 αυτοί μήνες από τη ζωή μου, δίνοντας μου μια ιδιαίτερη χαρά στη καταγραφή των σκέψεων μου και των δημιουργικών μου αναζητήσεων.

Μου φαίνεται σαν εχθές όταν γιόρταζα τον ενα μήνα ζωής του μπλόγκ και τώρα φτάσαμε στους 12!

Τι έχει αλλάξει στη ζωή μου μέσα σε αυτό το χρόνο;


Κατ'αρχήν δεν είμαι πια άνεργη!
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ελαττωθεί ο χρόνος που αφιερώνω στο μπλόγκ  αλλά όχι και η χαρά μου για αυτή τη νέα μου αγαπημένη συνήθεια!

Μαθαίνω μια νεα ξένη γλώσσα!
Τα γερμανικά είναι μια λεξιλογική πρόκληση και έχω βάλει στοίχημα να τα κατακτήσω, και δε θα σταματήσω μέχρι να πάρω το Β2!

Τα παιδιά μου πέρσι ο μεγάλος μου και φέτος ο μικρός εισέρχονται στον υπέροχο και απαιτητικό κόσμο του δημοτικού και ένα σύμπαν γνώσεων απλώνεται μπροστά τους...

Ελαβα ενα χαρμόσυνο νέο που έκανε 6 χρόνια να φτάσει στη πόρτα μου...
Και άλλαξε το black & white φίλτρο με τον οποίο έβλεπα κάποτε τη ζωή μου...

Ελαβα ενα υπέροχο δώρο από τον αντρούλη μου που με έκανε να βάλω στη ντουλάπα τη γριούλα μου και να τρέχω κάθε στιγμή να βγάζω φωτογραφίες και να ανεβάζω σε instagram και Φωτογράφισε το!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από τη καρδιά μου το ταίρι μου, γιατί είναι βράχος δίπλα μου και παρόλο που δε τρελαίνεται για την αγάπη μου αυτή, δε λέει τίποτα, γιατί ξέρει πόσο σημαντικό είναι για εμένα. 
Και ξέρω πως στη πραγματικότητα είναι περήφανος για εμένα!

Τα αστέρια μου, για όλα τα μαθήματα που μου δίνουν καθημερινά και παρόλο που δεν έχω υπομονή , μου μαθαίνουν πως να την εξασκώ και να εκτιμώ αυτά που έχουν αξία στη ζωή!

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μπήκαν έστω και μια φορά στο μπλογκοσπιτάκι μου και με τίμησαν με την επίσκεψη και το σχόλιό τους!

Κέρασμα δεν έχω, αλλά για όσους σχολιάσουν σήμερα θα γίνει μια κλήρωση και ο τυχερός θα πάρει ενα ταπεινό χειροποίητο δωράκι από την Μαμά σε Κρίση ... μόνο μη πάθει κρίση... όταν το δει γιατί δεν είμαι και επαγγελματίας στις κατασκευές!


Για να με γνωρίσετε καλύτερα , κλικ στις φωτογραφίες!



18 σχόλια:

  1. Καλή συνέχεια, Δέσποινα!
    το μπλογκοσπιτάκι σου το χαίρομαι πολύ, γιατί είναι τόσο φροντισμένο και πάντα κάτι ιδιαίτερο βρίσκω να διαβάσω εδώ μέσα!
    Χρόναι του πολλά, λοιπόν,και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου.

    την αγάπη μου
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είχα ιδέα ότι ήσουν τόσο φρέσκια όταν ξεκίνησα να σε διαβάζω! Χρόνια σας πολλά αγαπημένη μου Δέσποινα, φωτογραφικέ συνοδοιπόρε και μαμαδοσυναδέλφισσα. Να σου πηγαίνουν πάντα όλα όπως τα ονειρεύεσαι! Μπράβο για τα γερμανικα!!! Keep going!!! Τα πας περίφημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά στην blogoσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα εκατοστήσεις ομορφιά μου! Όσα κάνεις είναι σπουδαία και άξια θαυμασμού! Φιλιά πολλά γλυκό μου Δεσποινάκι και να είσαι πάντα δημιουργική, γεμάτη φαντασία, και να μας αφιερώνεις κι εμάς λίγο χρόνο βρε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θυμάμαι όταν σε βρήκα...είχες δεν είχες 1-2 μήνες blogging! :) Σου εύχομαι να γράφεις πάντα από καρδιάς. filiaaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεσποινάκι να τους χιλιάσεις τους μήνες κι ακόμα παραπέρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ήξερα πως εισαι τόσο νέα και εσύ στο blogging! Σου εύχομαι πάντα δημιουργικές στιγμές, πάντα οι αναμνήσεις που καταγράφονται να είναι υπέροχες και πάντα μα πάντα να χαμογελάς! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μέσα σε ένα χρόνο έκανες πολλά και σημαντικά και προπάντων πράγματα που σε ευχαριστούν. Χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου Πολλααααά! Να συνεχίσεις δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά μόνο ένα χρόνο... Νομίζω σε γνωρίζω χρόνια! Χρόνια πολλά λοιπόν και του χρόνου... και τα επόμενα χρόνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου!!! Καλή συνέχεια!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο υπερ-υπέροχο σπιτάκι σου, Δεσποινάκι!!!
    Πάντα να είναι γεμάτο με πολλούς πιστούς αναγνώστες και εσύ να είσαι τόσο μοναδική, όσο η "μαμά σε κρίση" που γνωρίσαμε και λατρέψαμε εξ αρχής!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο blog σου κι εύχομαι καλή συνέχεια!
    Πάντα στη ζωή σου να πηγαίνουν όλα καλά!!
    Και φυσικά με γεια η καινούρια μηχανή!
    Να υποθέσω πως έχεις όμορφες εικόνες για το Life Images που ξεκίνησε πάλι?
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στο blog σου! Μα.. πότε ήταν που πρωτομπήκα και σε γνώρισα... Ένα σπιτικό γιαούρτι θυμάμαι, ήταν η αφορμή! Δεσποινάκι, σου εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου. Να συνέχισεις να γράφεις τόσο όμορφα τις σκέψεις σου... και σίγουρα το mamadesekrisi θα έχει να κάνει πολλά ακόμα γενέθλια! Πολλά φιλιά
    Νίκη by mommywiki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Δέσποινα!! :-) Να συνεχίσεις να κάνεις όσα σε γεμίζουν και πάντα να απολαμβάνεις την αγάπη της οικογένειας σου!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά! Χαρηκα πολύ που σε γνώρισα και ευχομαι να πραγματοποιηθουν οσα ονειρευεσαι. Να συνεχίσεις δημιουργικά και να είσαι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο ιστολογιό σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ όλες μια προς μια για τις ευχές σας, και ευχομαι να τα λέμε πάντα όχι μόνο μέσα από τη μπλογκόσφαιρα αλλά και από κοντά!
    Σύντομα θα ακολουθήσει και κλήρωση για το δώρο, σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.