Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

13ος Διαγωνισμός "Φωτογραφίζειν"

Η Ανοιξη γεννιέται μέσα από το Χειμώνα!


Με τράβηξαν δυο υπέροχα λευκά κρίνα
και πήγα να τα φωτογραφίσω γεμάτη ενθουσιασμό.
Γυρίζοντας όμως το βλέμμα
εντυπωσιάστηκα από την έντονη λάμψη αυτού εδώ του λουλουδιού.
Περιβαλλόταν από ξερόχορτα, αλλά πάλευε τόσο έντονα να νικήσει τη μουντάδα που το απειλούσε....
Η ζωντάνια στο χρώμα του είναι αποκλειστικά δική του,
το μόνο που έκανα
ήταν να τονίσω λίγο τα χορτάρια που το περιτριγύριζαν.

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο Φωτογραφίζειν της Μαρίας Νι από το Μια Ματιά στον Ηλιο με Γιορτινά.

Η φωτογραφία μου βγήκε 4η, ανάμεσα σε 12 συμμετοχές.
Ευχαριστώ όλους όσους τη ψήφισαν!

12 σχόλια:

  1. Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή φίλη μου.
    Με τιμάτε κάθε φορά με τις ομορφιές σας.
    Χωρίς εσάς ο διαγωνισμός δεν θα υπήρχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ για την ευκαιρία να συμμετάσχω!

      Διαγραφή
  2. Και ήταν όμορφη η φωτογραφία σου!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ολες οι φωτογραφίες ήταν υπέροχες, και ιδιαίτερα η δική σου!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη!! Μπράβο σου Δέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Δέσποινα, αλλά και για τη σειρά κατάταξης της φωτογραφίας σου.
    Πραγματικά πολύ όμορφη photo.
    Καλή και ευλογημένη Μ. Εβδομάδα και καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν'ικη μου Χριστός Ανέστη, και του χρόνου με υγεία!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφη!!
    Μου άρεσε πολύ αυτή η αντίθεση!
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.